Laatste camperritten

7 juni 2016 - Beek Gem Montferland, Nederland

Vanuit Zwitserland vertrekken we naar Duitsland. We hebben schitterend zonnig weer mee. De grenscontrole stelt niet veel voor en wederom kunnen we zo doorrijden. Onze bestemming op maandag is een camping net voorbij Heidelberg. We komen in de middag aan en na een relaxmoment stappen we op de fiets naar het station. De trein brengt ons naar Heidelberg Altstadt. We mogen alweer genieten van een prachtige stad. We eten een hapje in de stad en komen tegen 21u weer op de camping. Moe maar voldaan kijken we op de (reis)dag terug.
Dinsdagochtend vertrekken we naar Beek en zetten we weer voet op nederlandse bodem. We genieten van het mooie zwembad en het zonnige weer. Straks voorlopig voor het laatst slapen in de camper.
We kijken terug op een supertijd. Leuk dat je ons volgde!

1. Catrina:
    7 juni 2016
    het was leuk om virtueel met jullie mee te reizen!
    welcome back!
  2. Esther en Wim:
    Welkom thuis!
    Fijn om te horen en te lezen dat jullie zo hebben genoten!
  3. Gezina:
    7 juni 2016
    Wat een mooie afsluiting van jullie geweldige reis! En natuurlijk zijn jullie welkom voor n kop koffie en/of lunch morgen.
  4. Rolf:
    7 juni 2016
    Super reis, veel mooie plekken en momenten om op terug te kijken en aan terug te denken
  5. Marjon:
    7 juni 2016
    Fijn dat jullie zo'n mooie en fijne tijd me elkaar hebben gehad:)
    Het was erg leuk om op deze manier met jullie mee te reizen en te genieten van de verhalen en foto's! Nu wel heel veel zin om jullie snel weer live te zien en te spreken!!!!

Dikke knuffel van mij xxxx
  6. Anneke:
    8 juni 2016
    leuk dat we mochten meegenieten van jullie mooie reis, veilige thuiskomst en we horen graag een keer live jullie verhalen.
  7. Meriam Wiering:
    9 juni 2016
    Welkom thuis!
  8. Piet en Tineke:
    18 juni 2016
    Heerlijk om al die verhalen te lezen! Wat hebben jullie superveel gezien en mooie dingen beleefd! Zo' n reis vergeet je nooit meer! Op verscheidene plekken waar jullie geweest zijn zijn wij ook geweest. Voor ons dus ook weer even herinneringen ophalen....Sterkte met wennen thuis!