Nog één week en dan vertrekken we weer met de camper!

25 juni 2026 - Leeuwarden, Nederland

Tien jaar na onze eerste camperrondreis gaan we opnieuw op pad. Dit keer staat o.a. Cinque Terre op het programma, de plek die we in 2016 oversloegen voor een prachtig spontaan verblijf in Lauterbrunnen met vrienden. Soms vormt een reis zich anders dan je gepland had en blijven dromen gewoon liggen tot later. En nu is zo’n moment daar.

Net als toen bezoeken we weer het Lago Maggiore. Verder staan de Mincio Vallei, Luzern en het Moezeldal ook op het programma. Anders dan tien jaar geleden blijven we nu wat langer op bepaalde plekken. Mooi om te merken hoe voorkeuren veranderen en hoe kamperen zich daar moeiteloos naar voegt.

En over dromen gesproken: nog eens met de camper rondtoeren in Griekenland staat ook op ons lijstje. Het nadeel van reizen is misschien wel dat het steeds nieuwe wensen oproept. Tegelijk proberen we de focus te houden op het hier en nu. Misschien zit de kunst van genieten in het tevreden zijn met de dingen die je weliswaar van plan was maar toch niet gedaan hebt en in wat zich spontaan aandiende.

We hebben er zin in. Leuk als je met ons meereist! 😊

6 Reacties

  1. Saskia:
    25 juni 2026
    Leuk! Heb alweer zin in de reisverslagen. Alvast een fijne vakantie 😄
  2. Mar:
    25 juni 2026
    Gezellig! Ik lees/reis graag weer mee met jullie avonturen. Hele fijne en gezellige vakantie samen 🌍🏕🏖☀️
  3. Gezina:
    25 juni 2026
    Mooie beschouwing. Alvast een goede reis en n fijne vakantie!
  4. Rolf:
    25 juni 2026
    We gaan graag weer mee
    Mooi zo'n bespiegeling
    Fijne vakantie en goede reis weer door Europa
  5. Catrina:
    25 juni 2026
    Veel plezier weer samen, geniet ervan! Ik reis weer mee.
  6. Marjon:
    26 juni 2026
    Kom maar weer door met jullie mooie vakantie verhalen 😀

Jouw reactie