Mystras

6 mei 2016 - Mystras, Griekenland

Vanuit Koroni reizen we op 5 mei door het zeer indrukwekkende Taiyetos gebergte (met fraaie vergezichten) naar Mystras. In Mystras bezoeken we de oude stad. Een van de belangrijkste steden van de laatste eeuwen van het Byzantijnse rijk. Vanuit Mystras en Sparta (het land van de Spartanen) reizen we op 6 mei naar het land van de manioten. De Mani beslaat het grootste deel van de bergachtige en ruige 'middelvinger' van de Peloponnesos. Deze streek heeft in de historie een plek gekregen als verzetshaard, waar de Turken nooit een stap hebben durven zetten.

1. Kora:
    6 mei 2016
    Mooi zeg! Mooie foto's! Fijne tijd samen! Liefs van ons viertjes!
  2. Meriam Wiering:
    Prachtige foto's. Leuk om de verhalen te lezen. Veel plezier verder.
  3. Esther en Wim:
    6 mei 2016
    Hoi Rudolf en Aukje, leuk om zo veel verhalen en foto's te zien al tijdens jullie reis! Geniet er van!
  4. Joke:
    Wat leuk om steeds iets van jullie te lezen, prachtige foto's ook. Geniet lekker met jullie mee. Liefs Joke en kids
  5. Catrina:
    7 mei 2016
    wauw, prachtige foto's! geniet ervan en fijne moederdag :)