Op naar Gent
Yes, we zijn in Gent! De eerste camperreis van dit jaar is een feit.
Het eerste deel verliep erg vlotjes met onderweg een lekkere croissant en fruit als lunch. Het tweede deel, rond Antwerpen was echter vol files door ongelukken en onoplettende chauffeurs. Door een ongeluk in de Kennedytunnel besloten we om de Ring via de andere zijde te rijden, maar ook dat gaf vertraging
Het duurde al met al wat langer dan gepland, maar des te blijer waren we bij een goede en zonnige aankomst op de camping.
Onszelf installeren op ons plekje verliep goed en dat verdiende een glas cola/dubbelfris/bier.
De plannen voor morgen zijn om naar het centrum van de stad te gaan. We verkenden alvast de looproute naar de bushalte in de avondzon, eten een ijsje en genieten van de groene omgeving.
Foto’s
3 Reacties
-
Marjon:28 april 2026Fijn dat jullie er zijn!!!! Een fijne en mooie vakantie met elkaar 🌞😘
-
Mar:28 april 2026Mooie dagen samen ☀️🏕
-
Catrina:29 april 2026Veel plezier en zon toegewenst!
