Sprookjesachtig Sintra

13 juni 2017 - Sintra, Portugal

Onze laatste twee dagen brengen we in Sintra door. We zitten net buiten Sintra in Janas, een goede en authentieke uitvalsbasis voor de beroemde kastelen, maar ook het strand. Op 12 juni bezoeken we het Palacio da Regaleira (zie commentaar foto put). Bij onze accommodatie vermaken we ons 's middags bij het zwembad. We krijgen een glaasje port van onze gastvrouw. Vanuit ons appartement zien we het Palacio da la Pena. 's Avonds prachtig verlicht. De volgende dag bekijken we dit prachtige kasteel. Het is een indrukwekkend kasteel met een vrolijk palet aan kleuren en vele torens en kantelen. Wederom relaxen we 's middags bij het zwembad. Mooi om te zien hoe heerlijk de kinderen met elkaar spelen in het zwembad. In de namiddag gaan we naar Colares. Hier bezoeken we een oud wijnhuis. Daarna gaan we voor de laatste keer naar het strand. We eten bij de ondergaande zon en rijden langs de kust terug naar Janas. We hebben weer vele mooie herinneringen opgedaan en deze gaan mee in de bagage :-)

1. Corrie:
    14 juni 2017
    Hallo Rudolf en Aukje, wat een mooie foto's en leuke verhalen! Zo kregen wij al helemaal zin in de vakantie. Morgenmiddag vliegen wij naar Lissabon. Ben benieuwd naar al het moois wat de zilverkust te bieden heeft. Dikke kus van ons allemaal en nog een hele fijne vakantie toegewenst in het mooie Portugal!
  2. Gezina:
    14 juni 2017
    Heerlijke foto's, fijn dat jullie zo hebben genoten samen!