Boswandeling+

16 juli 2021 - Simmerschmelz, Luxemburg

Vrijdag begon met een gezellig onbijtje en vervolgens een wandeling met z'n vieren. De bedoeling was een korte 🤏 wandeling van een half uur tot drie kwartier. Uiteindelijk werd het een wandeling van ruim twee uren. Aanvankelijk kon het geluk niet op door de overdaad aan frambozen😋, daarna begon het wandelen voor onze kids lang te duren😵: "Zijn we verdwaald?", vroeg Jessie. "Euh, nee", zeiden we. (Ook niet wetend waar we waren en hoe lang het nog zou gaan duren.) Plots zag ik (R) een 🦊. Oeps. Op Jessie haar vraag, "zijn er ook wilde dieren", had ik eerder vandaag "nee hoor" geantwoord. Gelukkig was Jessie te moe om zich hier nu zorgen over te maken. Net toen de vermoeidheid echt toeslag (Jessie struikelde), vonden we een - weliswaar lang - bospad die ons naar een weg terugbracht. Na twee 🚗🚙 te hebben aangehouden, hadden we een lift te pakken. Een vriendelijke Luxemburger bracht ons zo'n 4km verder, naar de camping. "Hebben we weer een avontuur mee gemaakt", zei Jessie. En zo is het maar net. 's Middags kregen de kids het spelletje Uno van een aardige Belgische mevrouw. Handig dat ze ook Frans kon spreken, zodat Aukje de spelregels van Uno niet in haar school-Frans hoefde uit te leggen.😉 Sowieso is het spelen van spelletjes 🎲 erg populair deze vakantie. Leuk om nog een spel in onze collectie te hebben. Morgen op naar Luxemburg-stad. Wie weet welk avontuur daar wacht...😊 En dan op naar onze volgende camping bij Larochette.

1. Catrina:
    We all love Lennart❤
    Dikke kus van ons
  4. Corrie:
    16 juli 2021
    Wat zijn de kids al groot! Een fijne vakantie toegewenst, 😘😘
  5. Marjon:
    17 juli 2021
    Wat maken jullie weer wat mee haha!