Appeltern

29 juli 2021 - Appeltern, Nederland

Woensdagavond eten we (na een dag spelen en luieren) in 'Pirates nest', een gezellig grill-restaurant in de haven. Het gegrilde vlees, kip en vis wordt op spiezen geserveerd die boven onze tafel worden opgehangen. 4 kinderen zitten aan de bar gezellig met elkaar te kletsen: toevallig zitten er nl. vriendjes van L&J in hetzelfde restaurant. Jessie haar zelfgemaakte tekening van een piraat mag achter de bar hangen. Na het eten nemen de kids hun plaats aan de bar weer in, alsof ze er elke week zitten. Als de kids weer eens in het zwembad liggen, spelen wij tafelvoetbal. Donderdags fietsen we naar de Tuinen van Appeltern. Er is van alles te zien en te doen. Voor de kids is er zelfs een heus Ontdekeiland. Via het pontje is de oversteek het leukst. In de tuinen zelf doen we wat inspiratie op voor onze toekomstige tuin.☝️ Op onze fietstocht terug scoren we nog wat van die overheerlijke kersen.🍒😋 Eenmaal terug nog een potje tafelvoetbal met z'n vieren (met twee bloedfanatieke ouders). Aukje en Jessie wonnen. We luiden de laatste avond van onze vakantie in met een feestelijke maaltijd: Rudolf bakt pannenkoeken🥞, tot lichte jaloezie van andere campinggasten⛺.

1. Johannique:
    29 juli 2021
    Wat een vrolijke foto’s je kan zien en lezen dat jullie super genieten!! Heel mooi om te zien!! Veel liefs, Johannique
  2. Gezina:
    29 juli 2021
    Haha die foto aan de bar: Jong geleerd...
    En superleuke foto's met bijbehorend verhaal weer! En zo te zien nog mooi weer, fijn!
  3. Mar:
    29 juli 2021
    Mmmm krijg bijna zin in pannenkoeken :-) Gezellige tijd zo zeg. Leuke dingen voor jong en oud. Mis alleen de foto van de bloed-fanatieke ouders hihi
  4. Marjon:
    30 juli 2021
    Wat mooi allemaal en wat leuk dat er bekenden waren voor de kids ♥♥