Vimmerby

5 augustus 2019 - Vimmerby, Zweden

Van zaterdag t/m dinsdag hebben we genoten van 3 overnachtingen op 1 plek ipv doorreizen. Dit was goed voor ons allen. Boekje lezen, muziekje erbij, spelletjes spelen, zemmen in het meer (zie foto), relaxen in de hangmat en op het gras. Top. Zondagavond tennissen, wormen zoeken en bewaren in een emmer. Gewoon omdat het kan. ;-) Maandag vol energie op de fiets naar het Astrid Lindgren-park. Dit park ligt op ongeveer een half uur fietsafstand. Na 6 Pippi Langkous-shows hadden de kids er nog geen genoeg van. Ook al was het in het zweeds, de shows waren toch goed te volgen en vaak erg grappig, met tante Pastellia, inbrekers, zeerovers, politieagenten en natuurlijk Tommy en Annika!

1. Catrina:
    wat leuk!
  2. Saskia:
    Leuk Pipi Langkous!!! (En terwijl ik pipi schrijf wil mijn mobiel er Pipo van maken 😄)
  3. Ulke Hindriks:
    Leuke verslagen en foto's! Geniet ervan! 😎
  4. Marjon:
    Jippie eindelijk Pipi Langkous bezocht ;) Wat super leuk!!!!!
  5. Gezina:
    5 augustus 2019
    Mooi dat Pippi zo tijdloos blijkt
  6. Karin:
    6 augustus 2019
    Wat leuk!! En idd Pippi is tijdloos ;)
  7. Tineke:
    8 augustus 2019
    Hey dat zijn onze vakantie foto's! ( alleen met andere kinderen er op ;) Wat fijn dat jullie er zo van hebben genoten! Pippi blijft leuk!