1e vakantiedagen

31 juli 2023 - Bad Lausick, Duitsland

Na een gezellig weerzien van Saskia en Miechel (Sas en Mies volgens de kids), leuke activiteiten (boomkroonpad en kampvuren), vertrekken we zondagochtend richting Leipzig. We hebben drie stops onderweg, waarvan de laatste bij 'das verrückte Haus'. Wat grappig om te doen.🙃  De foto's spreken voor zich. We komen veilig op de camping aan. Een nieuwe tent wordt door Lennart uitgetest. Volgende ochtend slaapt iedereen uit, dus de tent is goedgekeurd. Op maandag gaan we in de actieve stand: we pakken de trein vanuit Bad Lausick naar Leipzig. In Leipzig zien we de Thomaskirche, de Nicolaikirche, zien we van grote hoogte op de stad en verkennen we de oude binnenstad. We weten dankzij Lennart en Jessie hoe lekker bubbletea🧋is en eten in een Aziatische toko onze buikjes rond. 🤗 Morgen zwemmen en dan woensdag op naar Tsjechië.

1. Gezina:
    31 juli 2023
    Leuk dat jullie naar Das Verrückte Haus zijn geweest! We herkenden sommige poses nog, bv van die wc :-). Toevallig nog n Bach-concert meegemaakt in Leipzig?
  2. Venemaatjes:
    Haha.
    Nee helaas niet. Was alleen op vrijdagen en (natuurlijk) zondagen
  3. Saskia:
    31 juli 2023
    Wat een leuke foto’s in het verrückte Haus 😄 En Jessie heeft eindelijk bubbletea gehad! Is dus een aanrader. Leuk! En Leipzig ziet er uit als een mooie stad!
  4. Marjon:
    31 juli 2023
    Wat een heerlijke foto's!!!!!
    Veel plezier morgen met zwemmen😀
    XXXX
  5. Mar:
    1 augustus 2023
    Wat een gezelligheid. Foto's spreken idd voor zich! Leuk om Sas ff te 'zien'. Veel plezier met zwemmen en het vervolg van de reis 👌🏼👋🏼