Bad Lausick & Jetřichovice

2 augustus 2023 - Jetřichovice, Tsjechië

Het zwembad in Bad Lausick was fantastisch. Glijbanen waarvan je met een grote band kon 'rutchen'. Verschillende duikplanken (Jessie en Lennart gingen gerust van de hoge!), buitenbaden met o.a. zout water en zo veel meer. Terug op de camping was het genieten van een maaltijd in de zon. Het was een lekker dagje!

Woensdag reizden we af naar Tsjechië. Via een prachtige route door Tsjechisch Zwitserland kwamen we even tot stilstand in Jetřichovice. De versnellingsbak had geen zin meer in een andere versnelling dan de 2e. Alsof God in zijn handen knipte stopte er een andere camper. Twee vriendelijke Nederlanders (Jos en Marjolein) stapten uit. Jos zag wat er mis was en met een 20 minuten was het euvel verholpen. We deden een drankje met hun op het terras en vervolgden blij onze weg naar camping De Regenboog. De geplande wandeling in Tsjechisch Zwitserland veruilden we voor een tourtje door een dit mooie stukje Tsjechië.👌

1. Mar:
    2 augustus 2023
    Klinkt als een heerlijk zwembad!! En wat een heerlijk ervaring. Ja God reist zeker met jullie mee. Dankbaar voor de goede afloop.
  2. Marjon:
    3 augustus 2023
    Oeh dat zwembad klinkt super leuk :)
    Wat fijn dat jullie weer veilig op jullie volgende plek zijn gekomen!!!
    God is bij jullie ♥
  3. Tineke:
    5 augustus 2023
    Leuk om mee te lezen! Geniet ervan samen :)