Parijs

7 augustus 2022 - La Frette-sur-Seine, Frankrijk

We komen in de middag aan op camping Sandaya Maisons-Laffitte. Na een korte installatie en chill-out, checken we in bij het zwembad. ✔
Onze kampeerplaats ligt mooi in de schaduw, net aan de rivier de Seine. We maken plannen voor een bezoek aan Parijs.

Het kon zo simpel zijn. Trein pakken naar de cité en genieten maar, Echter ons treinstation ligt er net dít weekend uit. Het kostte wat meer tijd, maar rond het middaguur doemt de Eifeltoren op. We stappen uit bij station Bir Hakeim. Dan nu de vraag, hoe willen we omhoog? We kiezen voor de sportieve versie en lopen naar boven (tot het 2e plateau). We kozen er voor om de Arc de Triompfe, de Champs Elisé en de Sacré Coeur te bezoeken. Na een lange, maar leuke dag eten we (eenmaal terug) een hapje in ons dorpje. De balans opmakend van de dag. Lennart zijn mooiste ervaring is de metro. Die van Jessie de Eifeltoren en die van ons de Sacré Coeur. Het einde vd dag hebben we tram, metro, bus en alsnog de trein gehad. Het eerste kwartet van voertuigen van deze vakantie is gemaakt.

Met veel lol onderweg lopen we van het restaurant terug naar de camping. 's Avonds gaat de rosé open. We kijken elkaar aan, het was een mooie dag! De kids zijn dan al naar dromenland vertrokken. 💭

1. Gezina:
    7 augustus 2022
    Wat een heerlijk verhaal! Jessie stuurde ook wat foto's via WhatsApp, so cute:-)
  2. Catrina:
    7 augustus 2022
    Jessie appte mij ook, leuk!
  3. Mar:
    Wat een mooie dag in Parijs. Leuk om op afstand mee te genieten! Groetjes 😊👋🏼🌸
  4. Kora:
    Mooi!!😘
  5. Ingrid:
    7 augustus 2022
    Leuk om mee te lezen met jullie belevenissen! Veel plezier nog👋
  6. Marjon:
    9 augustus 2022